מדיניות משלוחים, החזרת מוצרים וזמני אספקה
image alt

זמן אספקה - ותנאי רכישה

משלוחים:

– מרבית המוצרים באתר כוללים משלוח חינם לכל רחבי הארץ.
- למען הסר ספק כל המוצרים באתר מגיעים מחו״ל
– זמני המשלוח הינם בין 20-40 ימי עסקים.
– ממוצע זמני השילוח באתר עומד על: 21 ימי עסקים
- אם זאת זמני המשלוח בין ספק לספק משתנים, לקוחות רשאים לשאול ספציפית על זמן מוערך עבור כל פריט דרך בירור מול שירול הלקוחות
- כל המוצרים באתר מגיעים לנק׳ איסוף בקרבת הכתובת שלכם בהתאם לנק׳ החלוקה של חברות המשלוחים השונות (דואר ישראל, צ׳יטה, באזר ועוד), אין לצוות האתר שליטה על נק׳ האיסוף ברחבי הארץ של חברות המשלוחים.
- ההתראות על הגעת המשלוח מגיעות בהודעות SMS על אחריות המלאה של הלקוח לשים טלפון שמקבל הודעות SMS.
- חשוב להבהיר, לצוות האתר אין שליטה על חברות המשלוחים יכול להיות מצב כי המשלוח מאחר מהזמן המוערך, צוות האתר יקח אחריות מלאה בגין החזר כספי על החבילה לאחר 40 ימי עסקים +72 שעות של עיבוד ההזמנה מרגע ההזמנה.
– משלוחים מהירים עד 7 ימי עסקים – יוגדרו בדף המוצר על מוצרים ספציפים בלבד ויתומכרו בהתאם.
– מוצרים אשר נשלחים במשלוח מהיר דרך ספק ישראלי : במידה ויש תקלה \ אובדן של החבילה לאחר שנמסרה לדואר ישראל, אתר מאמיות יקח אחריות מלאה על איתור החבילה וזיכוי כספי במידת הצורך – מנגד על הלקוח יהיה להבין כי יצטרך להמתין עוד 14 ימי עסקים כפי שמוגדר בדואר ישראל על מנת לאתר את החבילה. 
- הזמנות מעל 1 פריטים שמגיעות מספקי צד ג׳ שונים יסופקו במשלוחים נפרדים,
הזמנות מעל 1 פריטים שמגיעים מאותו ספק צד ג׳ יסופקו במשלוח אחיד
- זמני המשלוח עלולים להתעכב בתקופות החגים, או בתקופות החגים הסיניים שבדרך כלל תקפים בחודשים ספטמבר, אוקטובר, ינואר, פבואר
- משלוחים בכמויות חריגות יגיעו בכמה משלוחים ולא במשלוח אחד עקב מגבלות חברות המשלוחים 
- תשלומי מכס או מע״מ כפופים בהתאם לתנאים ולהגבלות של מכס ישראל במידה והלקוח ידרש לשלם מכס או מע״מ על ההזמנה שלו זה יהיה מול עמילות המכס של חברת המשלוחים, ניתן לערוך בירור לפני מועד ההזמנה האם יחולו חיובים כאלה או אחרים.
- במקרה שמוצר מעוכב/נעצב במכס על הלקוח יהיה לשחרר אותו או לדרוש מהמכס להחזירו לשולח לטובת ביטול עסקה
ניתן לקרוא עוד אודות נושא זה באתר מכס ישראל בלחיצה כאן> 

הערה חשובה – בתקופה האחרונה (תקופת מגפת הקורונה)

 יתכן ויכולו עיקובים בזמני השילוח עמכם הסליחה

מדיניות החזרת מוצרים

ביטולים:

– אתר ״מאמיות״ יתחיל לעבד את הזמנתכם עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה.
– החזרים כספיים וביטולי עסקאות יבוצעו ע״פ החוק להגנת הצרכן כפי שמצוין בחוק המלא.
– צרכן יהיה רשאי לבטל עסקת מכר מרחוק, לפני קבלת(במידה וזה בתחום ה48 שעות הראשונות של ההזמנת ובתנאי שצוות האתר לא שלח עדיין את החבילה ) המוצר או לאחריה, בשל חרטה על עצם ביצוע עסקה.
- מוצרים רפואים/טיפוליים ישלחו ביום העסקים הראשון מרגע ההזמנה על מנת לזרז את קבלת המשלוח אל הצרכן הסופי
- אין ביטולים, החזרות או החלפות כלל על כל מחלקת הלבשה תחתונה
– במידה וסיבת ביטול העסקה הינה חרטה בלבד, יהיה על הצרכן לשלם לעוסק דמי ביטול בשיעור 7% מערך העסקה 5% עמלת ביטול בגין הפעולות +2% עמלות חברת האשראי – עמלת השירות שנגבית ע״י חברת האשראי מקס עסקים ובגין פעולת הנציג .
- במידה וסיבת הביטול הינה חרטה מבצע משלוח חינם מתבטל ויהיה על הלקוח יהיה לשלם את עלות המשלוח ״הלוך״ בגובה 30₪ (במידה והמשלוח יצא לדרך)
- לקוח שלא אסף את המוצר ממחלקת הדואר לא יהיה רשאי לקבל שירות או זיכוי כספי
- בכל פניה לגבי מוצר פגום/מוצר שהתקבל שונה מכפי שתואר, האתר עשוי לבקש מהקונה לשלוח חזרה את המוצר לקונה בתמורה להחזר כספי מלא כאשר עלות המשלוח היא על קונה בלבד.
בכל מקרה של החזרת המוצר אל המוכר, עלות המשלוח תהיה על חשבון הקונה על פי מדיניות האתר.

החזרות:

– במידה והמוצר שהזמנתם הגיע פגום תוכלו לקבל מוצר חדש על חשבון מאמיות ללא עלות נוספת.
– במידה והמוצר אינו לשביעות רצונכם, ניתנת לכם האפשרות להחזיר במשלוח את המוצר אל הספק בחול.(מלבד קטגוריית הלבשה תחתונה)
 ותהיו זכאים להחזר כספי של 90% מערך ההזמנה עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת המשלוח.
– במידה והמוצר הגיע פגום או שבור תצטרכו לשלוח תמונה לצוות השירות שלנו (במייל התמיכה) ולפיכך צוות האתר ישלח לכם מוצר חדש ללא עלות או קופון זיכוי מלא על סך עלות המוצר, לפי בחירתכם.
-ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"

- החזרות נעשות אך ורק לספקים שלנו ברחבי העולם, ודמי משלוח החזור על חשבון השולח אם ביטול העסקה הוא בגין חרטה על העסקה
- אין אפשרות להחזיר את המוצרים אל אתר מאמיון כאן בארץ מכיוון שאתר מאמיות לא מחזיק במחסנים לוגיסטים, המוצרים יוחזרו ישירות לספקים!
– בגין ביטולי עסקאות בעקבות סיבת ״מוצר פגום״, צוות האתר יתן החזר מלא לאחר שליחת המוצר חזרה למשרדי החברה ו/או לספק המוצר וע״פ תקנון האתר 

שירות:

– שירות הלקוחות והתמיכה של רובין יהיו זמינים עבורכם בכל עת במייל שלנו mamihotblog@gmail.com או דרך עמוד צור קשר, או בוואצפ
– הלקוחות של אתר מאמיות חשובים לנו, צוות האתר יעשה מקסימום בכדי לעשות אתכם מרוצים.
– בכל עת שיש חוסר התאמה בין מדיניות האתר לבין החוק להגנת הצרכן, הוראות החוק להגנת הצרכנים יתעלו על מדיניות אתר מאמיות.

מה שנשאר לכם זה רק לבחור מוצרים, להזמין וליהנות מחווית קניה בלתי מתפשרת.

x

#{title}

#{text}

#{price}